Wat is onze TOP6 boeken uit de Boekenclub?

Wat was dat lastig!! Uit maar liefst 40 podcasts maar 6 boeken kiezen? Een onmogelijke opgave leek het! Uiteraard is het gelukt!  Ieder 3 boeken die ons geraakt hebben of waar we veel van geleerd hebben. Of gewoon een helder stappenplan hebben. Hieronder de linkjes naar alle eerder opgenomen podcast of pagina’s met aanvullende info over de 6 schrijvers met hun boeken. Wil je meepraten in de boekenclub? Luister dan mee op donderdag op Clubhouse? Klik dan op deze link. Zie hieronder alle informatie met alle losse podcasts.

Remco Claassen met Verbaal Meesterschap

Raymond de Looze met DIY Goeroe

Charlotte Meindersma met Echt ondernemen

Hannah Cuppen met Liefdesbang

Rutger Verhoeff met Laat je niet verpesten

Aart Goedhart met Eindelijk rust in je hoofd

In de afgelopen periode hebben Karin en ik al veel interessante gesprekken mogen voeren met al meer dan 30 schrijvers. Dit zijn gesprekken over mindset, ondernemen, passies, faalkunde, focus, gezondheid, gevoel, intuïtie, liefde, sport, geluk, spiritualiteit en nog vele andere onderwerpen. In ieder geval onderwerpen die inspireren en jouw ook kunnen aanzetten om jezelf te verbeteren al is het maar met 5 pagina’s per dag. Lees en luister je mee?

Wil je meer lezen over nieuwe boekrecensies, inspiratietips, podcasts en updates over populaire boeken en volg #leesmee via @adviesboek (Instagram) of klik hieronder.

Ik gun iedereen een dosis geluk, persoonlijke ontwikkeling, groei, focus en inspiratie!

Volg je mee? #leesmee